Nu...

...är jag här igen!

Är otroligt trött just nu. Både jag & B har massa att göra på jobbet, projektarbetet har dokumenterats & lämnats in, ikväll har jag gjort den sista (förhoppningsvis) inlämningsuppgiften till kursen jag går.

Vi är valpvakt denna veckan, till hysteriska mopsen Vera. Jättesöt, jättecharmig & jättejätteenergisk! Tänk om man haft den energin! Vi har tränat kontaktövningar & hon är jätteduktig! Blir nåt att visa matte när hon kommer hem från den välförtjänta semestern!

Midsommar firades som sagt i Åminne. På kvällen var vi hos C & M och grillade. Lugnt & fint. Skönt. Tack för en trevlig kväll hörrni! Repris i vår trädgård en varm & vacker kväll?

Nu är det bara några veckor kvar till semestern. Inga direkta planer, B ska eventuellt ha jouren hela semestern. Kul. Men det blir väl förhoppningsvis lite småturer hit & dit. Sen har vi ju en del att göra här hemma med... Never ending story...

L kommer hem från Amerikat! Åhhh, så kul! Det lär väl bli en del favoriter i repris, hoppas jag!

Nä, nu ska jag varva ner i soffan innan det är läggdax.

Njut i solen!

Kommentarer
Postat av: händer

nice nice to see you back, but where is the pictures ???

Nu har jag nog bestämt mig... ivilken tur i ordningen jag vill gå energimasage till hösten.

Försöka få ledigt av min nu mera fasta arbetsgivare. Men det ordna sig nog.



Skönt att det är slut snart kursandet va? Tror att det går kanon.



sol hatt från v-sång

2009-06-25 @ 19:30:23
Postat av: Sagosessa

Silver har fått lagom mycket päls nu :-) Tack, än en gång. Det lär ju behöva upprepas. Hoppas inte du är avskräckt, ha ha.



Lucky Duck tyckte jag bara hade en stötig trav, annars har jag inget negativt att säga om den hästan. Men å andra sidan är jag heller ingen skicklig ryttare :-)



Trevlig helg i solens tecken!

2009-06-26 @ 18:56:36
URL: http://sagosessa.blogspot.com
Postat av: händer

HALLO!!!!!

Hur gick sista gången ????? Är det klatt ? Blir det stora sommar groggen ikväll , kom igen...

2009-06-27 @ 10:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0