Tropisk värme...

... å snart semester! Jobbar nästa vecka med, sen är det fyra lååånga veckor att njuta av! Fast jag hade hellre vänt på det & jobbat fyra veckor & ledig fyrtioåtta...

I helgen hade jag premiär som handler på utställningen i Borås. Gick sådär, en tvåa blev det men jättebra kritik! Vovven & jag behöver nog träna lite om det ska bli nån mer gång, men jag är nöjd ändå! Varmt som attan men trevligt sällskap och många fyrbenta att titta på.

Imorgon ska jag åka & titta på ett eventuellt sommarbete till hästen jag eventuellt ska börja rida. Hoppas det funkar nu, så han får lite semester han med!

Till helgen är det fullt upp:
Fredag kväll ska vi till T & Y & äta & dricka gott. På lördag ska jag jobba eftermiddag, hämta lånehunden Stelton, åka till klubben & träna lite, sen ska jag sova!
På söndag är det EXAMINATION på kursen vi gått hela våren. Hoppas vi blir godkända, vi får väl se... Har iallafall fixat en projektor  så vi kan använda oss av datorn under redovisningen... Tyvärr är ju inte vårt projekt hemma, så vi får försöka visa lite filmsnuttar på vad vi gjort. Blir nog bra!

Lilleman är ganska tagen av värmen & hans goda humör har nästan försvunnit. Vädret & tvåårs-trots är ingen bra kombination... Fast det går väl över får vi tro! Annars har han (peppar, peppar) varit feberfri i flera veckor nu! Håller tummarna för att det håller i sig!

Tror inte det händer så mycket annars. Har som sagt fullt upp inför helgen, känns aktuellt med en flaska skumpa på söndag & fira att livet återvänt... Oj vad skönt det ska bli när vi äntligen är klara!

Näpp, nattedax så man orkar med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: händer

Ska hämta barnen i värnamo för att lämna dem till farmor och farfar, vidare till Karlshamn på galej och övernattning.

Lycka till i helgen

2009-07-03 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0