Seg söndag...

...då vi sov länge eftersom lilleman inte ville sova inatt. Tror det är tänderna som spökar, igen..

Idag har N & T varit här & hälsat på med sina SMÅ hundar. Vet inte ens om jag kallar det hundar, men söta var de iallafall... :-) Var iallafall jättelängesen jag träffade N (som är son till en vän) & han är lika mysig som jag kommer ihåg honom! De väntar sitt första barn nu, så A ska bli farmor??? Börjar vi bli gamla eller? Tilläggas ska att han förvisso bara är 21, men ändå...

Helgen har varit lugn & skön. Var hos T & Y i fredags. Har påbörjat trimmning på Tossan som jag egentligen borde avsluta idag. Får se om orken faller över mig...

Igår var det kakling av tvättstugan på programmet, snart klart! Kul!
G var här & klippte Melker. Inte jättekort men ändå ganska mycket. B tycker vi ska raka av honom håret men det tycker nog inte jag. Möjligtvis till sommaren...

Har en enorm hundabstinens som inte vill ge med sig. Känner mig inte komplett utan en fyrbenting. Suck. Men, det kanske blir en vovve vad det lider. Fick förresten erbjudande om att ta över en Riesen, men efter lite övervägande tackade vi nej, då vi tycker att det känns bättre att ha hund från den är valp, så man vet vad den varit med om.

Har som sagt inte hänt nåt speciellt, ska väl ta tag i tvättkorgen som svämmar över som vanligt.

Ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: hilda

åh ja har väntat hela helgen på att du ska blogga ju haha. Försöker dock göra mitt bästa för att förstå vilka alla bokstäver är, går sådär haha.

Nej inte raka honom..han som är så fin i sitt änglahår ju...tihi..kramar

2009-01-11 @ 15:33:25
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: händer

jo, raka honom långt, äääää ja ha.

började nya jobbet idag, träffade typ 75 ny personer. 55 av dem ska jag föröka skaffa mig lite makt över, nä. Få att känna att jag är det bästa typ som hänt dem tihi, tror att min sjuka humor går hem, hos en del. Så himla trött är jag nu å hon är typ inte 8. puhhhh.

Jag försöker med att luska ut vem bokstäverna är, blir lite roligare tycker jag om man fattar vem det är.

väntar på foto på färg å kort på Melker mannen !

kram från en trött svägerska som börja på P =o)

2009-01-12 @ 20:04:00
Postat av: Anonym

händer,händer ingen ting?

Inga bilder hoho

2009-01-20 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0