Gash!!!

Har aldrig kännt mig så stressad av ingenting?!?

Har iallafall tagit ledigt imorgon med tanke på att det är kurs hela helgen; fredag kväll, hela lördagen & hela söndagen. Lite mycket även för mig... ;-) Å jag vill ju faktiskt träffa lillgodingen lite med...

I måndags cyklade jag omkull på väg till jobbet. Är ännu mer handikappad efter det eftersom jag inte kan utnyttja mina knän i låga positioner alls :-(  Har faktiskt lite ont & har inte fått tillbaka all känsel i högerbenet ännu... SUCK.

Annars så är tvättstugan färdigkaklad / klinkad. Nu väntar vi bara på elektrikern som aldrig dyker upp & röris som kommer nästa vecka! Ska bli såååå skönt att få rent & fräscht! Sen är det ju bara resten av källaren som ska fixas till & trean % carporten & trädgården o det mesta man kan komma på... Längtar till våren så vi kan sätta lite fart ute med!

Ooops, kvart i ett... Dax att sova lite. Har suttit här nästan hela kvällen & gjort massa uppgifter inför helgen. Tur att jag är ledig imon så jag kan fixa det sista ;-)

Sweet dreams.



Kommentarer
Postat av: händer

kul att se du är inne, tänkte nästan sluta hihi

kul att se att det är fle än vi som har det så.

Imorgon är det malmö och jesus christ superstar med ola salo det blir nog jätte bra. 12 tjejer inga barn åååååå massa sprit tjipp

2009-02-27 @ 17:17:04
Postat av: hilda

usch hur har din helg varit nu då?helt slut nu eller?ja har spelat match o det gick riktigt bra. Lite känningar men med voltaren o ipren så gick det vägen o det var så fantastiskt roligt.

massa kramar

2009-03-01 @ 19:24:25
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0