Dax för uppdatering kanske...

Hå å hej vad dagarna går. Helgen har tillbringats inne, då sötproppen fick feber i torsdags kväll... Hög feber som inte ville gå ner på hela helgen, fick ge både alvedon & ipren samtidigt... Han var iallafall tillbaka på dagis igår, så nu håller vi tummarna!
Dock har han fått lite prickar här å där, får se vart det tar vägen...

Ventolinet blev han tokspeedad på! Fick inte ihop kombinationen med 40 graders feber & jätterastlös...så det fick vara... Men,kan ju vara bra att ha hemma till en annan gång.

Har målat den gamla kökssoffan som stått i källaren så länge jag kan minnas. Blev en jättefin säng till Melker, blå & limegrön... Nu ska det bara till att han sover i den också, istället för hos oss...

Ikväll har jag varit på introduktion för kursen jag ska gå i vår. Allmänlydnadsinstruktörsutbildning (Ingela har räknat ut att det är 36 bokstäver) Känns som det kommer ta upp ALL min tid & lite till. Projekthund som man ska jobba med MINST åtta gånger, köra igenom allmänlydnadspasset med lånad hund (då jag inte har nån egen), redovisningar & mycket mycket mer.
HUR SKA JAG HINNA?!? Men, samtidigt känns det såklart kul (bäst att tillägga)

I helgen är det dax för kurs i ledarutveckling, även kallad L1. Kommer väl bli proffs efter allt jag ska lära mig på ett par månader! :-)

Näe, verkligen hög tid för bingen. Ska försöka börja jobba vid 5-6 imon.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0