En vanlig dag.

På jobbet roar jag & en jobbarkompis oss för tillfället att försöka identifiera en massa verktyg som står på ett externt lager. Efter två dagar där så kan jag säga att det känns i ryggen... Verktygen väger då en hel del, vissa försöker vi inte ens oss på. Kanske inte är sådär väldigt genomtänkt att sätta mig på det jobbet, men en del tänker ju inte alls...

Igår var jag & testade på Linedance! Är en herre på jobbet som håller i de kurserna, så vi var ju tvungna att kolla läget... Vågar knappt skriva det, men det var faktiskt riktigt roligt (särskilt Nillas kommentar efteråt...)! Blir nog att gå dit nästa tisdag med.

Idag ställde vi in agilitykursen, för Y var sjuk & vädret inte det bästa. Lägligt nog så hade balansbrädan till vårt WII kommit, så det är vad vi pysslar med här ikväll... Riktigt, riktigt roligt & jobbigt! Vi slåss nästan om speltiden =)

I morgon är jag ledig, för de har planeringsdag på dagis. Ska åka till Vrigstad & hälsa på min BB-kompis. Hon ska ha en liten till om två-tre veckor, så det är väl bäst att passa på innan, med tanke på alla dagisbaciller.

Annars står det still med allt arbete här. Vi väntar bara på en massa folk som ska komma & göra en massa saker, får väl se när det blir färdig...

Nu ska jag gå & putta av B från vår nya leksak, min tur nu!

Var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! nu har jag oxå blogg... eller aaa egentligen två... en som är mer privat som jag bara visar för vissa o en mer allmän. den privata är på mitt myspace dvs. http://m8l9i.spaces.live.com/ och den allmäna är http://emelie89.wordpress.com/. titta in o läna kommentarer där vet ja! kramar i massor! saknar er!

2008-09-11 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0