Ordning & Reda!

Idag har jag suttit HELA dagen & sorterat papper. Våra en gång så ordningsamma pärmar hade förvandlats till ett flertal högar med papper som bara låg... Kan inte fatta vad papper det finns i detta papperslösa samhälle..?

Lillskrutten har varit på topp hela dagen. Han är bra laddad inför dagis imorgon!  JISSES vilken energi den gossen har!

Pappa var här med nybakad äppelkaka ( som grannen bakat). Supersmarrigt! Han blev trött av att bara titta på Melker =)

Har även fått iväg ett par viktiga brev som väntat ett tag. Är precis inkommen från kvällspromenaden med vofsen då de postades.

Imorgon är det jobbardax! Ska bli skönt att komma in i vardagen igen... Ser till & med fram emot cykelturen till jobbet..?
Går o funderar på jobbet jag sökt, hoppas jag får det. Känner att jag kan behöva lite miljöombyte efter alla år på Cellplast.
Dröjer väl inte alltför länge innan jag får svar på det. Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej Annika!!! =) Nu har jag uppdaterat mig lite jag oxå=) hoppas att allt är bra och att lilleman inte är mer sjuk nu!!! Era stackare att åka fram och tillbaka till sjukhuset så... Tack för dina kommentarer i min blogg=) blir så glad när nån hemifrån hör av sig på minsta sätt!!! Och jag håller tummarna för dig om det nya jobbet du sökt!!! Massor av kramar från Norrköping...=)

2008-10-27 @ 02:57:52
URL: http://www.mockla25.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0