Mörka tider...

...efter omställning av klockan... Blir ju kväll på eftermiddagen nu!

Idag har jag jobbat, hade faktiskt att göra hela dagen! =) Melker har varit på dagis & eftersom det är höstlov här nu, så var det inte så många barn där. Därför fick han lyxa till det & gå till badhuset! Lite tveksam till att börja med, men sen var det full fart! Kan berätta att han slocknade på två minuter ikväll... Sötproppen!

Har varit hos kiropraktorn idag. Gick inget vidare. Helt fel dag att gå dit när jag har så ont som jag har haft idag... Kunde knappt lägga mig på britsen, än mindre bli behandlad... Är rejält svullen, så jag fick en tid nästa vecka istället. Är faktiskt löjligt vad ont jag har alltför ofta. Får nog börja träna på allvar även om det inte är så lätt när jag är sån här. Ingen atlet direkt... Positivt är att jag inte behövde betala för dagens besök då han inte kunde behandla mig, fast jag upptog hans tid. Seriöst & schysst!!!

Gick på långpromenad med Iia ikväll. Jättetrevligt. Är så skönt att umgås med människor man känner så himla väl! Vovvarna var faktiskt lite nöjda de med...

Imon är det dax för linedancen igen. Hoppas jag är bättre i ryggen så jag kan gå!

Melker har slarvat bort B:s mobil. Helt borta & dessutom avstängd... B misstänker att han har spolat ner den i toaletten, men jag vet inte jag... Kan den verkligen spolas ner?!? Ny sådan är beställd så nu hittar vi väl den snart!

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe oj då.. det där med mobilen låter ju lite sådär kul... ses på fre! kramar

2008-10-27 @ 23:41:58
URL: http://emelie89.wordpress.com
Postat av: Jenny Bergvall

Oj o aj vad ledsamt att ha så där ont i ryggen. Kände i morse att jag också var "svullen" men tror att jag legat o spänt mig rejält med Jakob NÄRA i sängen inatt.

Har ingen röst men har lyckats jobba ändå och vid tretiden ringde dom rfån Jakobs dagis. Han har ögoninflammation. Tar det aldrig slut, våra sjukdomar o krämpor??



KRAM!!!!!!!!!!!!!!1

2008-10-28 @ 17:12:00
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0