Feberfri...

...idag, om än tröttare än vanligt... Kanske inte så konstigt att den lilla kroppen är sliten efter sista veckans påfrestningar... Tempen idag visade på 36,0 & det känns ju lite lågt istället... Men, han kanske har så låg temp jämt, får nog kolla lite oftare framöver.

Ska iallafall stanna hemma imorgon med, tror inte han orkar en heldag på dagis ännu. Ska se hur han mår imorgon, kanske går dit & är med på fotograferingen iallafall...

Idag har vi haft avslutning på agilitykursen. Tänk vad de lär sig mycket på bara åtta gånger! Jättekul att se alla duktiga vovvar & deras entusiastiska förare! Hoppas nu att ALLA fortsätter att träna framöver...

Ska strax gå o lägga mig, börjar känna mig lite krasslig jag med. Fattas bara det. Har hällt i mig lite Kan Jang, får väl se om det hjälper. Håll tummarna!

Nu är det hög tid för kvällskissen med jycken. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0