Redan lördag!

Hej & hå vad tiden går!

Idag har jag rusat runt & köpt en massa presenter. Vankas ju 40-årskalas ikväll & imorgon är det ju fars dag. Älskar att shoppa gåvor när jag hittar det som känns såå himla rätt! Konstig nog så blir det alltid mycket dyrare än vad man tänkt sig från början...

Melker ska sova över hos min kära bror & svägerska inatt. Hoppas det funkar, annars får de väl komma hem med honom...

Igår lyckades jag än en gång somna på soffan. Måste nog skärpa mig påå den punkten, är väl inte sådär himla roligt för mitt sällskap framför tv:n... Men samtidigt är det ju så himla skönt att sluta de blå i reklampausen! =)

Nästa vecka ska det väl bli klart med jobbet på jobbet. Hoppas på lite tur för en gångs skull... Har ju kört truck på halvtid ett par veckor nu & det är ju inte superduperbra för rygg & nacke... Håll tummarna!

Tror jag ska fortsätta trimma lite på Halleballe nu. Började lite smått för några dagar sen så nu ser han ännu mindre klok ut... Dagens uppgift!

Ha en fortsatt fin helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny Bergvall

Hoppas ni får en trevlig kväll o så håller jag tummarna för jobbe!!

PUSS

2008-11-08 @ 18:14:36
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/
Postat av: händer

håller tumamrna för dig å nya jobbet för det bör vara ditt =o)

Jag ska få reda på om jag får under veckan. Fick idag att det va ok från ledningen , men så är det facket oxså. Men sedan vet jag inte om han menade att jag var ok , för jag vet att det va en kandidat till. Men att tjänsten skulle bli till va klart. Fick ett mail, till jobbet idag.

2008-11-10 @ 19:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0