Oj oj oj...

...det har snart gått en vecka sen jag skrev nåt här... Har fullt upp eftersom dagarna är flera timmar kortare nu för tiden & jag helst vill gå & lägga mig vid 19.00-tiden då det känns som att klockan är midnatt, typ.

Idag fick jag vakna till en pussande & hostande kille vid sex-snåret, låg o drog mig till halv sju då jag asade mig upp... Mörkt o regnigt. Trist, tur att vi har ett solsken till son som lyser upp tillvaron bättre än en strålande sol!

Idag ska jag tvätta lite o försöka ta mig upp till stan en liten sväng. Nu ska jag ta hand om Melker som i skrivande stund duschar med sin pappa...

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: händer

Regnet öser ner i V-sång och jag tänkte försöka asa min feta r.v bort till gymet. Har börjat träna tre ggr i veckan, duktigt va + i veckan så blrjade jag springa lite riktigt(10 min , tungan att den va så lång å att jag hade en inbygd vatten spridare =o)) Jag tycker du är duktig som hinner med att blogga, kanske man skulle göra om man värkligen ville.

Vet du någon som vill köpa en gamal skolbänk, vår dubbelsittsiga i köket du vet, 5-600 kanske?

Har ni vägarna förbi vår fina by så sätter jag på kaffet, kanske baka min nya äppelkaka.

4 äpplen å en peppakaksmix, in i ugnen men skivat smör på mums, tips till husmor . Kram

2008-11-16 @ 10:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0