Dagen efter...

... är det ju idag. Var som tidigare nämt hos grannen på 40-årskalas. Jättegod mat & trevlig groggbuffé... Pratade & sjöng & skålade. Kul! Stöp i säng mitt i natten & jag vaknade vid nio-tiden idag när bror min kom hem med Melker... Konstigt, känner mig inte bakis överhuvudtaget, måste bero på rutinen! =)

Nåväl, M hade somnat vi åtta-snåret igår & sen var han pigg & utvilad vid 05.00. Mindre kul för brorsan som haft en hektisk arbetsvecka med fem resdagar av fem möjliga. Tror faktiskt han åkte hem o vilade en stund till... Tack än en gång för passningen!

Just nu håller jag på att tvätta. B lagar middag, lilleman sover & jag tror jag ska passa på att ta en lång dusch.

I eftermiddag blir det till att fara ut till Åminne & gratulera våra pappor.

Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0