Jaha...

Då har det gått typ en vecka sen jag uppdaterade sist... Händelselöst liv eller väldigt händelserikt så jag inte hinner? Vem vet?

I måndags var jag hos läkaren i Växjö. Det funkar inte att operera som det ser ut nu, så jag fick remiss (?) på en gördel som jag ska ha när jag tränar för att undelätta lite & att det kanske inte gör så jä-la ont. Sitter iallafall här med lite träninsvärk sen igår (dock utan gördel) så jag är väl på rätt väg!
Efter läkarbesöket var vi en sväng i V-sång & snyltade till oss lite mat & healing. Alltid lika trevligt!

Idag har jag varit hos fotografen med lilleman. Gick jättebra fast han är kanonsnorig igen. Suck. Kanske är lille M uppepå som drar hem dagisbaciller nu när han börjat sin inskolning?

Har precis kommit in efter en kort promenad i skitvädret med Halleballe. Blir ju dyngsur så fort man sticker ut näsan... JAG VILL HA VÅR & SOLSKEN, NUUU!!!

Nu ska jag träna lite med voffen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörde att vi har värsta modellen i familjen, vem kunde tro det med de föräldrarna =o) Måste vara efter faster.

Kram påskkäringen är snart på väg norröver =o9

2008-03-15 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0