Arbetsam helg!

Oj oj oj, vad vi har slitit i helgen! I lördags rensade vi vinden från all gammal bråte, fattar inte att det aldrig tar slut... Fick iallafall en hel del gjort (även om det finns grejer kvar i all oändlighet)... Hann även med en fika med Melkers fadder P, som svängde förbi. Lilleman fick två jättefina Lacoste-skjortor som han blev jätteglad över (fast han blev nog egentligen mer glad över det fina besöket...).  :D

Kvällen avnjöts framför melodifestivalen ( fast jag sov mellan bidrag 1-7). Vet inte om det var rätt låt som vann, men den kanske kan gå hem i Belgrad. Vad tror ni?

Idag har jag rensat garaget från massa tegelstenar som låg kvar sen rivningen av det gamla taket, slängt en del från källaren (nu är containern full!), burit ut saker som ska till Erikshjälpen till det nystädade garaget & fixat lite i trädgården. Vår ordentliga hyresgäst har påskpyntat på trappan med fina blommor & lite påskris. Jättefint! Tack så mycket!!!
Har varit en jätteskön dag & riktigt varmt  i solen när den visade sig. Skönt! Är väl kanske inte så jättesmart att hålla på så,med tanke på ryggen, men det är kul att få lite gjort... Farmor har varit barnvakt både lördag & söndag. Tack tack tack! Utan den hjälpen hade vi nog inte fått så mycket gjort...

Nu ska jag kolla färdigt på Wallander. Natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: händer

Tror du att vi kan få låna er hyresgäst.
Påskfint, jag kommer på det när det är försent.
Sedan är pynta inte min grej, men det är trevligt.
Snart kommer vi, la grande familja.
Kul att se att det inte tog 1 månad till för att se ert liv =o) Påminn min bror om 70 års beställning. Kramar er !.
PS imorgon har vi en glsögonorm till.

2008-03-17 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0