Som ni märker...

... så har jag inte tid att vara här & printa ner en massa...eller så är mitt liv oändligt händelselöst & inte så mycket att skriva om..?

Ja, ikväll har vi iallafall fixat lite här hemma. Flyttat runt lite grejer & häromdan kom det upp lite hyllor på väggen här i datarummet. Blev skitbra!

Melker går som tusan! Han bestämde sig för att det var ganska kul i måndags & sen dess knatar han runt här & tjabbar hej vilt! Han är ju inte den blyga, tystlåtna killen utan är ju glad & social hela tiden... Helt underbar!!! Han kommer nog att bli som brorsans minsta, hon klarar inte av att ha en tyst minut även om man mutar henne... :-)

Annars är jag ganska uppgiven för tillfället, vad det gäller jobbet... Hade ju sett fram emot att börja jobba första september (å det ska jag väl iofs. göra..). Men, känner mig väldigt besviken på & överkörd av SCA just nu... Vill inte berätta för mycket här & nu, återkommer om det senare.

Imorgon kommer Milla (hon som förhoppningsvis ska ha Harry) hit & hälsar på med sina två tikar. Ska bli kul att äntligen träffa henne! Hoppas nu bara allt funkar som vi vill mellan oss & mellan vovvarna... men det gör det säkert!

Nu är det dax att krypa ner & sussa lite.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0