Ännu en...

... varm & skön sommardag! Tyvärr har jag inte varit ute så vansinnigt mycket då Melker fortfarande har lite feber plus att han fått ögoninflammation... Gult, geggigt & äckligt... Inte superpopulär som mamma när man ska tvätta rent det inte... Suck, hoppas det går över till Västervik iallafall!

Idag har jag varit på ännu ett möte på jobbet då. Kom väl ingen vart egentligen, ganska dött läge. Jag känner mig överkörd o de förstår att jag känner så, men kan inte ändra på det nu ändå... Huvudsaken är iallafall att jag fått säga vad jag tycker & tänker & att de har fått förklara sig & stå till svars lite. Men det är klart, tanken på en ny, UPPSKATTANDE arbetsgivare lockar en hel del! Vi får väl se vad som händer framöver. Kanske ska vara glad att man ändå har ett jobb att gå till nu när lågkonjukturen väntar.

Annars har jag inte hittat på så mycket. Var & handlade, åkte därefter & hämtade Stelton för Iia skulle jobba över & sambon hennes skulle på sommarfest med jobbet. Sen var pappa här o fikade & Yvonne kom förbi med en kepa till lilleman som hon köpt i Tyskland. Jättefin, men kanske lite stor!?! Sen kom Iia med pizza, så vi gottade oss lite innan hon tog vovven med sig & åkte. 

Imorgon ska vi hämta nya bilen! Kul! Bosse har plockat ur den gamla ikväll & fixat & donat lite. Efter vi hämtat bilen ska jag trimma ny vovve (undrar om alla vill bli semesterfina?) & sen hoppas vi på en mysig fredagskväll! 

På lördag väntar Bruce på oss i Göteborg. Har fortfarande inte bestämt om vi ska sova över i Mölndal hos bror min eller åka hem... Vi får väl se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0