Tjipp!

Idag fick jag ställa klockan! Lämna blod kl. 08.00... Har nog inte gått upp så tidigt sen lilleman kom till världen...
Vädret är ständigt grått & trist, tröttheten är som ett tungt moln över mig ( å säkert resten av Sverige med).

Igår var jag på en reading. Kul & intressant såklart! Tjejen var riktigt duktig, fast hon är under utbildning...

Melker hittar på nya grejer varje dag, för tillfället är det "titta!" & peka samtidigt som gäller. För er som inte träffat honom på länge kan jag berätta att han kryper (ålar), sitter, vänder hit & dit, pillar på allt & är alldeles, alldeles underbar!

Renoveringen av plan två går som på räls! Allt är gipsat & klart, limträbalkarna är på plats o bardisken (väggen) uppbyggd! Nu är det spackling, målning, tapetsering, golvläggning o kök kvar, ska va klart om ett par veckor så de nya gästerna kommer in då... Håller tummarna för att det klaffar!

Annars är det många telefonsamtal & massa fix & trix & jox & bök gällande renoveringen. Mycket att tänka på & säkert hälften glömt... Ska bli skönt när allt är klart så man kan pusta ut lite.

Häromdagen fick Melker duscha med pappa för första gången. Annars är det ju bad som gällt fram till nu, men han tyckte att det här med vatten uppifrån var jätteskoj!
image146

Vi har fått vara nya sängar med förresten! Jag är mycket bättre i ryggen & inte fullt så handikappad. Hur underbart som helst!!! Nu kanske man kan börja träna lite utan att det känns som yxhugg... :)

Fick en utmaning av Jenny som innebar att man skulle visa sitt kylskåp / frys, så här kommer en bild på det:
image147
Snyggt va´!?!

Finns säkert massor mer att berätta, men ska passa på att göra lite nytta kanske nu när lilleman sover. Fast, nu vaknar han visst... So long!

Kommentarer
Postat av: händer

reading, va det nu. Å det hade jag viljat komma på =o(, men va fanken legat i spyan, brrr. 1 dag sovit i två. Varit på jobbet och de frågade om liket lever, om ni bara viste log jag tillbaka =o).

Tiden går fort när man ha skoj. Varför skulle du visa frysen, är det hur man är i huvudet.
Då har man att välja på tom i huvudet, eller som jag en väldigt massa röra och skit thih, vilket är bäst?

2008-01-16 @ 18:29:14
Postat av: JENN

Tjenixen!
Kul o se kyl frys. SUPER SNYGGT!
KRAM

2008-01-16 @ 23:13:21
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Bazze (blivande granne)

"Håller tummarna för att det klaffar!"

Det gör vi med...! :)

2008-01-17 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0