Ont om tid...

...är det gott om! Nu är det bråda dagar för att få färdigt lägenheten uppe till nästa vecka. Massa att fixa & dona med & jag har inte tid för något längre. Har hört att det är många som läser här som tycker jag uppdaterar för sällan & det ska bli ändring på det snart. (Fast jag undrar var alla deras inlägg är?!?)

Har precis avverkat en långpromenad i blåst & regn, inte mysigaste vädret att vara ute i men har man jycke så har man. Nu ska jag strax ner i källaren & fixa så ett av förråden blir tomt. Igår halkade B och slog benet i släpkärran vilket resulterade i akuten, dropp med antibiotika & fortsatt antibiotikakur här hemma. Träffade givetvis en skruv under kärran som gick in i skenbenet (så han fastnade i skruven, skitäckligt). Blödde massa men ett jättelitet sår...

Annars händer det inte så mycket, har gått igenom min MR-röntgen med kiropraktorn o det är väl ungefär detsamma som 2004, lite mer förändringar här & där bara... Har skitont & känner mig faktiskt handikappad, men det ska väl bli bättre nån gång. Har även pratat med privatläkare för att få ett utlåtande om det går att operera, får se när jag får tid där.

I lördags var vi på 40-årsfest & Melker sov borta för första gången! Han var hos sin morbror C & moster M & det gick jättebra! Återkommer med bilder från partyt för nu måste jag sätta igång så jag slipper vara uppe halva natten (igen). Ciao!

Kommentarer
Postat av: händer

får försöka och åka upp och kurera alla i sjukstugerna i v-mo =o)
Hör snart av mig kramar er!

2008-01-26 @ 14:32:45
Postat av: JENN

Men hua vad ni håller på.. åker till akuten ! *aj* Fick ont bara av att läsa. Hoppas han mår bra nu!

Klart C o M klarade ta hand om Melkerkillen. Kul med fest... det var länge sen för egen del.

Trist att det du har så ont gumman!! Hoppas du får tid snart!!

Kommer ni upp i sommar????

KRAM

2008-01-26 @ 17:38:38
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0