Morgonpigg?

Hoppade upp med tuppen idag igen! Sitter här med ett par koppar kaffe i magen, nyduschad & väntar på att lilleman ska vakna... Han är som jag, gillar att sova länge... Ska åka till Martina idag, längesen vi träffades nu. Det blir långpromenad med vovvarna & säkert lite fika med. Kul!

Fattar inte hur jag ( & Melker) normalt sett kan sova mig (oss) igenom snickarnas oväsen? Det bankas o slås hej vilt där uppe...

På lördag ska vi på 40-årsfest & Melker ska sova borta för första gången! Hoppas det funkar bra & det gör det säkert! Ska bli kul att "vuxenleka" lite! 

Nu ska jag återgå till morgonkaffet & den heta Värnamo Nyheter!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej! kan du inte lägga ut bilder på hela lägenheten i färdigt tillstånd.

2008-01-19 @ 21:23:20
Postat av: JENN

Hallå...?!?!? Någon här eller?? Har du glömt bort att du har blogg eller? ;-)

KRAM!

2008-01-25 @ 00:24:46
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0