Fejar!

Efter en orolig natt som slutade på soffan med sonen, har jag idag fortsatt fixa i källaren. Tömt & städat förråd, varit & pantat / handlat & ska nu fortsätta med resten av detta lilla hus. Oj oj oj vad skit man har!

Melker är snorig, hostig, febrig o de första små tänderna är på väg upp! Kanske har ett sammanhang alltihop, vad vet jag? Lite grinig & vill bara vara i knät, så då får han ju vara det...  Han kryper duktigt nu, har lärt sig att klappa händerna & det är nya påhitt varje dag! Så kul & mysigt!!!

Uppe är det färdigtapetserat & målat i sovrummen, de idoga snickarna (en iaf.) har varit här o lagt golv idag med (ganska entusiastiskt på en lördag!). Köket blir färdigt på torsdag & det verkar som det mesta klaffar... Helt otroligt med tanke på hur många från det beryktade hantverkarsläktet som är inblandade!!! Kanske är det för att jag styr o ställer o jagar på dem..? :-)

B´s pappa (inte Bosses då) gick bort igår. Väcker många tankar o känslor om när mamma gick bort... Inte så konstigt kanske, men samtidigt tänker jag ju på det och henne varje dag. Blev väl lite mer påtaglig när vi pratade om vak & allt som kommer med det antar jag. Önskar så att hon var kvar här med oss!!!


Kommentarer
Postat av: JENNY

Duktig krykille. Synd att ahn inte är kry.. hoppas han blir det snart!!

Mammatankarna dyker upp om o om igen.. i måååånga år framöver. Så är det.

KRAM

2008-01-26 @ 17:40:18
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: händer

MEN Annica, du vet ju bättre.
Hon är ju här idag, imorgon och ha det bra med er!

2008-01-28 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0