En annorlunda dag.

Men intressant, kul & fylld med trevliga människor!  Tog även en tur in i kyrkan där & tände ett ljus för lilla mamma, som har födelsedag idag. Eftersom jag varit borta hela dagen har det inte blivit något besök vid graven, men jag tror inte hon misstycker... ;-)
Är precis hemkommen från Väckelsång. Körde hem i snöyra, så lite trött är jag allt. Ska strax gå in till grannen, är bjudna på lite lördagsmys där. Kul med spontana träffar som inte planeras veckovis i förväg!!! Ska passa på att gosa massa med deras valp (de behöll en själva från kullen) så jag blir mättad o inte vill ha nån egen... Är annars väldigt sugen på en liten Pumikille, men det får nog vänta ett tag...

B hade städat & fixat jättefint här hemma, nu ska jag bara hitta allt i ordningen... :-) Han hade även gått med Harry, shoppat kläder & badat lilleman. Undrar om han skulle bevisa att man visst hinner med en massa när man "bara" är hemma..? Nåväl, duktig har han varit idag iallafall!!!

Ha en fin lördagskväll allesammans!


Kommentarer
Postat av: händer

Hallo

skönt att resan gick bra hem, hade du något att tänka på ? Vi ses snart igen, vi har ju ett skåp som väntar. Sixten blev sjuk, lite dåligt samvete, för jag hånande honom, men han är helt klart man =o)

2008-02-17 @ 15:42:49
Postat av: Annica

Mmm.. hörde att han bllev dålig, stackaren... Dax att ta dina barn på allvar kanske? ;-) Kände mig ganska tom på hemvägen faktiskt. Bakis? Kram!

2008-02-17 @ 16:39:57
Postat av: Händer

Inte det minsta dålig =o)

Fick ju gå hem när man va som snyggast. Benen nyrakade, till och med raggasträngen. Men va fanken det blev inget den natten, om man nu inte kalla en ryggsäck av sin son att gå något.
SKulle stiga upp å pinka på natten, hos mina svärföräldra, kändes som jag va 14 och sov över hos någon kille, förutom att jag tydligen glömt honom på festen.
Bjarne hade fest till halvsex, så jag hade nog tur som fick gå hem som snyggast, för vid det daxet så hade man nog tagit mig för någor på sth gator. Tjipp.
Ps. Hedda är hos mor och far, hälsar nog gärna på sin kusin.

2008-02-18 @ 19:28:11
Postat av: Christer

Man hinner faktiskt med en massa när man är hemma hela dagarna - om man inte är lika lat och slapp som du! Puss o Kram från din lilla storebror

2008-02-27 @ 07:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0