Dåligt samvete...

... har jag då jag aldrig skriver här... Verkar som musten gått ur mig lite sen allt blev klart med lägenheten å så.. Det händer inte sådär jättemycket här, mest vardagsgrejer som att jaga ytterst aktiv Melker, promenader & en o annan fika såklart! Dax att ta hem den lilla trampmaskinen så man blir av med allt som dallrar & dinglar...

Igår var Martina & Sigge här. Tog en promenad med vovvar & barn & skvallrade lite. Kuligt! Pojkarna växer så det knakar o det är så kul att se hur olika de är som individer! Mysigt!

Melker är stora killen nu, över 10 kg & 77cm var han för några veckor sen! Från att ha varit minstingen i gänget är han nog "störstingen" nu... Han har fått tillbaka sitt glada humör o sin goda nattsömn, även om han vaknar vid halvåtta-snåret (beror nog mest på avsaknad av rullgardiner). Men det är faktiskt skönt att komma upp lite tidigare.

Idag tog jag en promenad till låssmeden för att beställa lite lås då till de nya dörrarna. Gick förbi Nilla på hemvägen, så hon följde med hem o kikade o sen var vi på stan o intog en liten lunch. Hon framkallar ALLTID asgarv med sina historier! Var sen o kollade lite på stan, köpte nya innetofflor på rean.

När jag kom hem kom röris o glasmästaren o fixade till glaset i köket uppe. Nu är det bara glasskivan bakom spisen som saknas. Får nog in de sista elementen samt inkoppling av ismaskinerna på fredag.

På lördag ska jag till Väckelsång på typ föredrag om healing o sånt. Ska bli kul & skönt att komma iväg en sväng. Återkommer om hur dagen blev!

Ni kanske vill ha ett litet foto eller två att kika på:
image148
Första pulkaturen

image149
Vardagsfoto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0