Fullt ös!

Nu är det bråda dagar här på Tunadal! Vi försöker hinna med allt vi ska göra innan vi börjar jobba, kan väl helt enkelt säga att tidsplanen sprack för längesen...

Idag har jag varit i Gnosjö & provat ut jobbarkläder. Känns att det börjar närma sig, men känns kul att komma igång igen. Som jag sa till Y tidigare ikväll så känns det som jag bara "flyter runt" o allt jag borde göra kan jag ju alltid "göra sen". Men, den tiden är strax förbi så nu är det dags att börja vakna om saker & ting ska fungera här framöver...

B har skrapat färdigt balkongen idag så imorgon ska jag måla det jag hinner när Melker är på dagis. Sen har jag ett gäng hundar att trimma med så snart tiden räcker till...

Är sugen på att inhandla massa till hemmet nu, så vi kan få det som vi vill ha det. Ska se om jag inte kan lura med mig sambon ut på en shoppingrunda nån dag =)

I helgen är det party i Ljungby, tyvärr kan vi inte gå då vi ska fira far min... Å sen är det blueskväll med...Konstigt att allt alltid ska krocka?

Tankarna har verkligen hakat upp sig på det här med att lämna bort Halleballe... Suck & stön, fast realisten i mig säger ändå att det blir bäst såhär. Allt jag gör med honom leder till tanken att det nog är sista gången vi gör detta & detta... Deprimerande...

Nä, men det blir nog bra. Hoppas, hoppas det funkar hos Milla nu bara!

Kommentarer
Postat av: Emelie Ränssi

Nu börjar det bli fart här igen! kul! så har jag nått att läsa! ;) saknar er!!! många kramar

2008-08-29 @ 20:12:52
Postat av: pia

lycka till på jobbet, tror att ni behöver komma dit å vila upp er.

Skickade bild på vårt projekt till B som rimmar på Ko. Bjarne hade lånat en mustang cab, så han och min dotter till raggare, gled runt igår. Högsta drömen är nu att bli 15 så man kan färga håret rosa, med svarta slinger och åka raga bil, jo tjena mitt bena. Ett P piller i röven ( ursäkta ) när hon blir 13 för de börja tidigt sägs det är nog på sin plats eller var tror du ?

Hälsa pappa Åke och gratta.

Krama er.

2008-08-31 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0