Vårig tisdag!

En solig, skön dag som inleddes med promenad med jycken. Sen var det lite sova-tid för lilleman & efter gröten gick vi ut på stan en sväng. Shoppade nya jeans, ny top & en NY CYKEL. Har sålt min bil (inte riktigt klart ännu) så nu får man åka tvåhjuling ett tag! Blev en Crecent City, svart, snygg med tillhörande barnsadel (heter det så?). Ska hämta den på torsdag... Var även & kollade på sulky till resan...

Imorgon ska jag & Bosse få den sista sprutan av vår vaccination. Efter det ska jag följa med Emme till Gnosjö & hämta hennes tyg som hon ska ha till balklänningen som Guggu ska sy till studenbalen (lång mening!)

Känner mig lite krasslig, så idag blir det sängen tidigt.

Go´natt allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0