Onsdag.

Idag har vi varit på BVC för 8-månaderskontrollen. Allt såg givetvis perfekt ut (eftersom vi har en perfekt liten kille!). Vikt: 9555g  Längd:  73cm
Efter det åkte vi till Matilda & Melvin o drack en kopp kaffe. Melker sov inget på förmiddan, så det var en trött kille som åt sin gröt när vi kom hem o däckade direkt efter det. Nu har jag passat på att fixa med all tvätt som hopat sig i dessa renoveringsdagar, funderar lite på vad vi ska käka idag med...

Senare ska jag & Matilda till Jehrens o köpa ännu mer tapeter. Hoppas det tar lite kortare tid denna gången. :)

Tror vi struntar i kakel i köket & sätter tapet + glasskiva istället. Kan ändå inte bestämma mig för nåt fint kakel... Vad tros om det?

Må väl i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: JENN

Klart han är perfekt den lille sötisen!

Tycker tapet bakom glas låter ur snyggt. Det vill jag ha den dagen vi ger oss på vårat kök!

KRAM

2007-11-28 @ 23:38:30
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Bazze (blivande granne)

Det med glas-skivan låter snyggt... ;)

2007-11-29 @ 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0