Julavslutning...

...var det på babyrytmiken idag. Massa små tomtar, lucior o pepparkaksgubbar! Nu börjar det bli riktigt kul att gå dit, för de små blir ju mer o mer medvetna...

     
E, M & S                       Liten tomte
   
                                       Gulle!

Nu är det inget förrän i slutet på januari, så jag får väl tralla på här hemma!

Då är det mesta snickeriet klart nere. Alla lister är uppe, färdigspacklat (tror jag) & de håller i skrivande stund på att fixa med golvet. Har fortfarande inte börjat packa & funderar starkt på att ta hit en container så vi kan slänga alla överflödsgrejor som inte ska med ner. Annars hamnar de bara på vinden eller i källaren, fast där är det ju redan fullt, fullt, fullt... Suck.

Snickarna vill gärna vara med här, så visst får de det:
   
A                                    T & ?


Kommentarer
Postat av: JENN

Sicka söta nissar ;-)

2007-11-29 @ 17:40:13
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: förvirrad

ä fan jag la in min komentar under tiden går, för det gör den ju. attan kram

2007-11-29 @ 18:11:54
Postat av: Anonym

Så dutti du blett te o blogga. En blir ju så stolter...

2007-11-29 @ 21:23:08
Postat av: Annica

Å du ä dutti te å notera en rad här!

2007-11-29 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0