Nu så...

...börjar jag bli mig själv igen! Melker är piggare han med, skönt! Kaos o oordning här, tur att vi inte ska fira julen hemma... Går o plockar i mina flyttkartonger, slänger en massa men vet ändå inte var jag ska göra av allt... Suck. Fast det blir säkert bra när allt är färdigt!

Idag har vi fått klinker i hallen o glasskivan i köket är uppe. Det går framåt! Uppe är det mesta rivet & de har även bytt några fönster. Det går undan nu! Kan inte fatta att vi bodde här tom i söndags...

           

Idag har det varit fullt hus här (förutom hantverkarna då). Matilda & Melvin var här o fikade i eftermiddags, ska bli såå kul när de flyttar in (har nog sagt det förut, men ändå)! Sen kom Guggu med en jättefin dörrmatta i inflyttningspresent, tack igen vännen. Efter det kom Iia & Stelton så vi gick på promenad. Skönt att komma ut lite efter en vecka i exil... Förresten så höll Harry på att bli påkörd här på gatan idag då han rusade ut efter snickarna o jag såg inte ens att han smet ut? Dax att uppdatera honom på att han absolut inte får gå ut genom dörren utan ett varsågod. Han har börjat gå ut på eget bevåg senaste tiden, troligtvis för att det varit så himla rörigt här... Men det gick ju bra idag iallafall...

I helgen fick vi tillökning på gården i form av fem små staffetjejer! Grannens tik fick sex valpar, men en var dödfödd. Var givetvis tvungen att springa in där en snabbis ikväll för att kolla in underverken! Så sööta små grisar!!!
       
Mamma Lola              Liten!                            Hela gänget

Nu ska jag dyka ner i ännu en flyttlåda!


Kommentarer
Postat av: 4 dagar kvar

Hej va är bilderna på den nya lägenheten ? Det är fyra dagar kvar, sedan är vi påväg. Men vem kan hia säg. Här är alla krya, men inte friska......
men det är inget som går över.

2007-12-21 @ 12:11:19
Postat av: Annica

Bilderna kommer när vi fått i ordning här... :) Ni får allt hia er ändå!

2007-12-21 @ 13:48:39
Postat av: händerna

Men va fan va du va lat! ta kort och ta tag i ditt liv. Skäms inte det är som det.

2007-12-21 @ 19:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0