Hej igen!

Efter en hektisk helg hade jag då tänkt att uppdatera lite här, men Melker fick feber i måndags så han ville vara hos mig HELA tiden... Framåt eftermiddagen började jag känna mig krasslig, vilket resulterade i cirka 36 timmars sängläge (några timmar på soffan dock). Längesen jag var så dålig, blir helt utslagen av feber... Är LITE piggare idag, men har ont i halsen istället... Dålig timing med tanke på att vi ska flytta ner till helgen (förhoppningsvis). Bosse är hemma från jobbet, för jag orkar knappt med mig själv, än mindre ta hand om lilleman, packa kan jag göra ett annat liv...

MEN, som tur väl är hänger ju inte allt på mig... Medan jag befunnit mig i ryggläge har det ju hänt lite där nere ändå! Golvet är färdiglagt, nästan hela köket på plats & de ska sätta i dörrar & upp med golvlister imorgon! Lite bilder då:
               

Det börjar bli ganska färdigt nu!!! :)

Här är lite fler mysiga bilder från vardagen...
           

           

     

Nu måste jag gå o vila lite igen. På återseende!

Kommentarer
Postat av: varma händer

Hej gumman

Jag ska skicka varma tankar till er och det kokar i händerna, men förutom det så jädra i min lilla låda va fint det blir. Nu vet jag inte om jag vill komma och hälsa på er alla 5.
Golvet ser helt wow ut och köket ur vilken tidning sa ni att ni klippt ut det=o)
jag vill att ni ska bli friska familjen " klen " kramar er alla och hälsa !

2007-12-12 @ 20:45:31
Postat av: Annica

Alla 5? :) Dax att du tar dig hit med dina färdigheter... Å visst blir det fint! Kram vännen!

2007-12-12 @ 21:03:12
Postat av: Anonym

ofullständigheter menar du 8o)
Shiliwipp, bom bom

2007-12-12 @ 21:14:32
Postat av: Christer

Jag tycker Melker ser lite trumpen ut - vad har hänt? Han är ju inte strålande lycklig på mer än 80% av bilderna?

2007-12-13 @ 10:53:49
Postat av: Annica

Hmmm... Han kanske visste att han skulle bli sjuk? Eller så laddar han bara för mera bus! :)

2007-12-14 @ 21:50:12
Postat av: Ing-Mari

Tjena hej!
Låter trist med sängläge, och särskilt mitt i flytt och allt! Hoppas det känns bättre nu!
Ha nu en trevlig (flytt-)helg!
/Ing-Mari

2007-12-15 @ 08:20:31
URL: http://www.haddock.has.it
Postat av: JENN

Köket ser ut att bli supersnyggt. Ser som sagt fram emot att se det live i vår.

Hoppas Melker är kry igen nu.

KRAM

2007-12-16 @ 20:38:42
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: Bazze (blivande granne)

Nu vill vi se lite nya bilder, annars blir jag tvungen att våld-gästa er efter jobbet... Igen... :)

2007-12-17 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0