Bäst att lyda...

...min kära svägerska så man kanske får en liten julklapp... Idag har vi krängt våra gamla soffor & varit & hämtat allt det nya (nästan). Blev riktigt nöjd med resultatet!!!  :-D
image131

Våra små "sittpuffar" var tyvärr restade, så de kommer nog nästa vecka. Ska köpa ny matta med, hittade en ursnygg, röd historia som vi får mer info om imorgon!

Dagen har annars innehållt  besök av Martina & lille Sigge. Missade att ta fram kameran, så inga bilder från det...Melker fick en jättefin T-shirt som han blev såå glad över! Tack tack!

När vi kom hem från Alvesta kom Thomas & Sandra för att kolla om de ville ha våra soffor & givetvis ville de det... Har faktiskt lite seperationsångest från dem, för de var så fina, sköna & underbara att sova i! Hoppas de blir nöjda med dem så de slits med kärlek!
    

Idag fick jag nys om en tjej som "snackar" med hundar & jag var givetvis tvungen att ringa o be henne känna av Harry. Har hört mycket bra om henne så vi får väl se vad det ger... Tyckte det kunde vara en kul grej! Sen pratade vi en massa om allt annat medialt så det var ett intressant samtal. Lite spännande...

Nu ska jag dimpa ner i vår nya, supersnygga soffa o frossa i popcorn o ta en öl. Gutt!


Kommentarer
Postat av: JENN

Snygg soffa.
Förstår att du ändå har lite separationsångest efter de gamla... Minns hur sköna de var när vi lånade Bs lgh.
Men du.. attans vad snygg ni får det nu!

KRAM J, J o J

2007-12-22 @ 01:20:16
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: händer

Skönt att du äntligen lyssnar på något jag säger =o) Kanon fint ! Bara resten kvar som den så possetiva människa jag är =o) Spännande med Harry,
HAN MÅSTE HA JÄDRIGT STORA PROBLEM ! Nä nu var jag dum. Vem är hon ? Nägon man känner ?

2007-12-22 @ 13:39:28
Postat av: kalal händer

God jul god jul, ses i morgon kramar till hela familjen.....

2007-12-24 @ 11:43:34
Postat av: Emelie

HEJ HEJ! super duper kul att komma o hälsa på er en snabbis går!! :D skulle kunna sitta i timmar o kolla på allt fint!!! jag älskar er nya lägehet!!!! hoppas ni får ett riktigt gott nytt år nu!! många kramar!

2007-12-30 @ 13:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0