VAB...

...igen. Melker har nästan 40 graders feber. Kom från ingenstans. Hoppas den försvinner lika fort!

Med risk för att bli tjatig, så tycker jag att han är sjuk OFTA. Aldrig lagom med feber, utan jättehög. Men vi ska snart till barnmedicin (i annat ärende) så jag får väl passa på att älta det lite då...

Borde städa istället för att hänga här. Får väl ta tag i det, nu när han ändå sover...

Igår var det agilitykurs. Mysiga hundar & mysiga människor. Saknar hund nåt otroligt! Får allt ta och leta reda på en liten lurvig en...

Ikväll flyttar min nya granne in. Mopsvalpen Vera... Får snusa på henne tills jag hittar vår egen! Blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Sagosessan

Jaså, en lurvig en minsann?



Kram!

2009-05-27 @ 18:38:31
URL: http://sagosessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0