Tiden rusar...

...bara iväg!

 Igår var det heldag med utbildning & man blir inte så lite mör i pannbenet av en dags idogt funderande... Men kul är det & ännu roligare är att denna kurs snart är slut! Missförstå mig rätt nu, jag tycker det är skitkul med kurs men det är mindre roligt att det tar av tiden jag har så ont om... Men det är helt klart värt det! Har lärt mig MASSOR!!!

Måste även skryta lite om min kära bror som jag är så stolt över! När han förra året fyllde jämnt så fick han en start i Göteborgsvarvet. Tilläggas ska att han sitter framför en dator hela dagarna & hade fram till födelsedagen inte varit någon ivrig motionär... Han anammade utmaningen, lade om kosten lite & började styrketräna...

Han började efter ett tag jogga så smått, slutade röka.... OCH snusa!

I lördags sprang han kvartsmaran som gick av stapeln här i stan, med målet att springa på under en timme. Såklart så lyckades han, tiden blev dryga 56 minuter! SÅ DUKTIG! OCH SÅ IMPAD LILLASYSTER!

Nästa helg är det då dax för Göteborgsvarvet. Som han kommer klara galant.

Önskar jag hade haft en tiondel av den karaktären...

Har även haft besök av en gammal vän i helgen. Värt att nämnas! Så längesen vi sågs. Och ändå kändes det som igår.

Nu ska jag dimpa ner i soffan en LITEN stund, mitt mål är att inte somna där.

Får se om jag lyckas.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Anka det var kul att ses igen kanske vi hinner ta en fika till i helgen.Kom gärna och titta på Vanja på Fredag hon har dans uppvisning i apladalen.

Kram Mona

2009-05-12 @ 21:05:07
Postat av: Jenny

Härligt att höra av dig här i bloggen ibland s



Hur mår ni i övrigt? Toppen hoppas jag.. o att ni är friska.

Kommer ni upp något i sommar? Får se om jag o Jakob tar en sväng ner... men framåt hösten tror jag.

KRAM

2009-05-12 @ 21:54:28
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0