Vill ha vår!

NU!

Trött på regn, hagel & halka... Höll på att vurpa med cykeln igår igen... Vill ha värme... Sol...

Har lyckats ladda ner skype, äntligen... Så nu kan jag prata med min långväga vän & de som är närmare med för den delen... Ska bara fixa till min mick med så blir det nog ännu bättre!

Bosse är idog med sitt tränande, börjar bli lite inspirerad jag med. Ytterst behövligt... Trött på denna nästnintill invalidiserade kropp nu. Hög tid att göra nåt åt det!

Lilleman är det finaste som finns! Han är så gullig med sina iakttagelser & kommentarer! Idag var glassbilen farlig (viskade han o höjde ögonbrynen)... :-)

Har massa att göra innan denna kurshelgen... Det är ju himla kul med kurs, men denna är så vansinnigt komprimerad... Kunde ju varit skönt att vara lite ledig ibland med.

Igår var min morbror & moster här med pizza. Gott & trevligt en måndag sådär. Tack än en gång! (å jag tror ni får besök i helgen...)

Just nu önskar jag att jag var i Bosses kläder. Nytränad & nyduschad. Kommer knappt ihåg den känslan...

Vissa dagar saknar jag mamma mer än andra dagar. Idag är en sån dag. Konstaterar att jag inte kommer ihåg hennes röst längre. Otroligt sorgligt... Hoppas den dyker upp igen.

Nu ska jag sjunka ner lite djupare i soffan o kolla på House.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: hilda

usch..tänker på dig....du får gärna bara ringa o prata av dig någon gång..även om ja bara är 23 o inte kan så mycket om livet så kan jag ju lyssna iallafall :)

kramar

2009-03-10 @ 21:39:03
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: händer

Annica, det är inte rösten utan trösten som är viktig och känslan och svaren, lyssna !!Kram

å kul att se att du är tillbaka

2009-03-12 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0