Äntligen...

...semester, på riktigt! Det har ju varit lite konstig start på ledigheten, då både jag & B jobbat lite... Men B jobbade sin sista (förhoppningsvis) dag i måndags, så nu kan vi faktiskt vara lite lediga!

I tisdags var vi i Ullared. Fullt med folk, men som vanligt blev det en hel del inköp. Melker lyckades försvinna bland alla kundvagnar & var nog borta i 3-4 fasansfulla minuter! Kan lugnt säga att paniknivån hos mig var väldigt nära maxgränsen... När vi väl hittade honom var jag helt skakig... Funderar starkt på det här med sele & koppel, som var ganska vanligt när jag var liten...

I onsdags var vi på Liseberg (tillsammans med 27000 andra). I år fick man upptäcka en helt ny sida av nöjesparken, i form av farfars bilar, genuina barnkaruseller & barnteater. Mysigt men tyvärr mycket köande...

Igår var I & J här på lunch. Sen kom Hilda vid fem & vi grillade, drack gott & fnittrade en hel del! Mysig!

Idag ska vi till A & U & lille E. Skam på torra land att vi inte hälsat på tidigare, men så blir det ibland. Jag & U ska nog ut & rida en sväng med. Kul!

Ikväll blir det förhoppningsvis date med L, B & E, som är hemma från Amerikat. Träffade dem en snabbis på Liseberg, men annars har det varit på tok för lite av dem!

Nä, duscha & sen iväg. Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: hilda

nämen vad roligt att bloggandet lever..ja det var en mysig kväll o fylld av anatomilärande haha..herrejösses vad mycket bokstäver det är haha..man får gnugga geniknölarna för att komma på vilka det är hehe.kramar

2009-07-25 @ 12:50:41
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kommer ni uppåt??

KRAM

2009-07-25 @ 15:03:01
URL: http://jennybergvall.blogpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0