Vårdcentralen...

...har vi varit på idag, igen. Borde snart var V.I.P där... Bosse var där med Melkers fot i fredags, då han trillat & fått en blödning i fotleden. Idag var det dax för hostan, för hundraelfte gången... Fattar inte att det inte försvinner, stackaren har ju hostat sen slutet av oktober... Ingen infektion i kroppen (hurra!) & fick Ventoline utskrivet. Hoppas, hoppas, hoppas att det hjälper nu!
Det gör så himla ont i mig när han hostar så hela kroppen rister...

Snart kommer min BB-kompis J hit med sin lilla tjej. Har inte setts på evigheter så det ska bli kul med en lunch ihop! Melker somnade tvärt när vi åkte hem, så det kanske till o med blir en lugn sådan... :-)

Imon är det dax för bowling med jobbet. Ska inte bowla själv, men kan ju gå dit o heja på de andra & ta en eller annan öl... Ska bli skojsigt!

Hundtankarna är många. Velar hit & dit hur vi ska göra... Både jag & Bosse lider ju av beslutsångest (mest jag då)... Vi får väl se, men det är så himla tomt & trist här hemma... Suck.

Nu ska jag ringa morgondagens barnvakt ;-)

Kommentarer
Postat av: händr

Sixten har varit hemma hela veckan, han är piggare nu, men han få vara hemma imorgon. Känner mig själv frusen å trött. Har man haft hund så vill man nog alltid ha hund, även jag, men när jag tittar mig omkring så ser jag att tiden finns inte. Visst Sixten tål inte hundar jätte bra men ändå.

Det tar tid, med barn och hund. När man har ett barn så funkar det kanske men om man får två och vill ha en hnd som du, så tar det tid och energi.

Om du har den Grattis, låna är inte dumt, så även med barn =o) Krama er !!!! Hälsa pyret stackarn.

2009-01-29 @ 17:40:50
Postat av: händr

Sixten har varit hemma hela veckan, han är piggare nu, men han få vara hemma imorgon. Känner mig själv frusen å trött. Har man haft hund så vill man nog alltid ha hund, även jag, men när jag tittar mig omkring så ser jag att tiden finns inte. Visst Sixten tål inte hundar jätte bra men ändå.

Det tar tid, med barn och hund. När man har ett barn så funkar det kanske men om man får två och vill ha en hnd som du, så tar det tid och energi.

Om du har den Grattis, låna är inte dumt, så även med barn =o) Krama er !!!! Hälsa pyret stackarn.

2009-01-29 @ 17:41:32
Postat av: Marie

Inte kul med hosta..hoppas det hjälper med Ventolinet då. Har Groundat ikväll...rekommenderas, man blir ett med marken HAHAHAHA!! Lev å må!

2009-02-03 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0