Hej!

Tänkte bara säga att vi lever... Har varit dåligt med bloggandet (igen), men här är det fullt upp...

Idag har jag börjat jobba heltid. Bara en säkerhetsåtgärd om utifall att jag skulle bli av med jobbet. Inte så kul att få 80% av 75%... Ska väl jobba såhär ett tag iallafall, även om det känns riktigt trist att ha gullungen på dagis så mycket...

Annars röjer vi det vi kan här i huset. S var hemma (!) i lördags o sorterade sina grejer som var på vinden för att sedan bära ner det han skulle spara till källaren..? Hoppas han hämtar det snart...

Ikväll har jag trimmat. Men nu är jag ledig resten av veckan (efter jobbet)! Skönt! Nästa vecka drar kursen igång så sen har jag väl att göra ett tag.

Nu ska jag ta en dusch & sedan hoppa ner i den renbäddade bingen!

Natti.

Kommentarer
Postat av: händer

jobba heltid, ja jag vet... jag vill jobba 80 %, nytt jobb trötta kvällar, gör ingen nytta änu, det är värre än att ha för mycket..

Kram på er.

2009-01-28 @ 18:56:36
Postat av: hilda

många på dagis hostar tydligen nu..kolla upp det om det har ökat igen..han kan ju inte hålla på såhär..nu ska ja försöka få lite sömn..kramar

2009-01-28 @ 22:13:37
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0