Hå & hej!

Hinner inte med internettet nu för tiden! Fullt upp med att arbeta heltid, gå kurs på fritid, jobba lite över då kollegan är sjuk & försöka hinna träffa sonen nån timma varje dag... Suck.

Imorgon är det dax att "köra upp" i allmänlydnadspasset, med lånad hund... Såklart har jag tränat jättemycket! Not... Bytte hund ikväll iallafall, så det blir Stelton som får äran att lyda mig (snälla lite iaf...) imon. Frågan är ju hur jag ska hinna hämta honom innan kursen börjar kl. 18 då jag säkerligen inte kommer hem så tidigt jag vill från jobbet... Men det ordnar sig alltid!

Melker är gullebull mest hela tiden, om än lite trotsig emellanåt... Men han fullkomligt älskar dagis, igår fick B lämna honom tidigare för att han var helt förtvivlad då han inte kom dit tillräckligt fort... SÖT!

Ute är det vitt & mysigt & jag hinner definitivt inte sitta här just nu. Tror jag ska fixa lite käk till att börja med.

Kram på er! (om det fortfarande är nån som tittar in här..?)

Kommentarer
Postat av: hilda

haha oj vad fullt upp du har. ja är hundvakt för fullt åt både busan och mollan. Gillar det rikigt mycket men får så dåligt samvete när jag ska åka hemifrån. lille melker är allt söt jämt ju..skulle sett vad söta de var igår när de hade vattenlek tihi..lycka till med vovven..kramar

2009-02-12 @ 07:44:58
URL: http://molnina.blogg.se/
Postat av: händer

det " händer " att jag tittar in, fundigt va =o)

Det kommer att gå kanon idag. tid är bara något vi skapat för att vi ska stressa, tror jag.

2009-02-12 @ 17:25:29
Postat av: Jenny

Kikar in så snart uppdatering sker ;-)



Ta det lungt lite också vännen.

KRAM

2009-02-12 @ 18:39:17
URL: http://jennybergvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0