Helgen försvann...

...i ett nafs! Fredagkvällen spenderades med Y & T. Gick dit en sväng & tog ett glas rött, alltid lika trevligt! Melker somnade innan vi gick, sov hela tiden & vaknade inte när vi kom hem heller. Den killen kan sova sig igenom blöjbyten & allt möjligt!

I lördags firade vi pappa tillsammans med resten av släkten. Kom hem ganska sent så det blev ingen tur till Ljungby, trist men det kommer väl fler tåg kanske... Y & T kom hit o spelade lite olika grejer med vår WII. Sen kom jag & Y på att vi nog minsann skulle gå o kolla till bluesen iallafall, ringde till G så hon hängde med oxå. Bra musik, trevligt folk o goda öl!

I söndags målade jag balkongen tills färgen tog slut. På eftermiddagen var det dax för Agilitykurs med de nya talangerna. Ett omväxlande gäng som vi säkert kommer ha jättekul med! Sen kom träningsgruppen & körde lite inför tävlingen i Huskvarna till helgen. Ska bli kul att se så många av våra kursare på tävlingsbanan!!!

Idag började jag då att jobba. Mjukstartar med en tredagarskurs i "produktionslära" som handlar om allt från ångpannor & kompressorer till färdiga detaljer. Spännande va´? Segt att sitta hela dagen, men ända ganska intressant... Hämtade älsklingen på dagis (hade gått bra såklart), svärmor kom med lite inlagd gurka, tog en promenad med Harry (fortfarande kvar...), lagade mat & nu är jag helt slut!

Ska dimpa ner i soffan & sen blir det nog en riktigt tidig kväll!

Var rädda om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0