Förkylt...

...är det här, men kan man vänta sig annat med baciller från både dagis & jobb? Veckan har rullat på fort som bara den, ska väl erkänna att jag varit lite tröttare än vanligt...

Känns som det gått i ett, men kan inte komma på vad vi gjort... Säkert massa bra, viktiga saker som vanligt!

I morgon är det äntligen fredag! Helgen blir lugn, en tur till Huskvarna med "hundgänget" på söndag. Annars inget inbokat.

Melkers kusin E trillade ner från ett träd idag & bröt armen strax under armbågen... Aj aj aj, tror minsann vi får åka o fixa en liten tröstpaket till henne i helgen. Armen är enligt svärmors upprörda utsaga gipsad från armhålan & ner. =(

Harry är fortfarande kvar hos oss. Tjejen som skulle ha honom har inte hört av sig (?) så nu skiter jag i att lämna honom till henne. Ännu ett bevis på att jag ska lita på min magkänsla... Funkar ändå riktigt bra här hemma nu, känns som han har taggat ner jättemycket & hittat sin plats... Vi får väl se!

Ha ha, hjälper folk hit & dit med sina tossiga hundar & så har jag svårt för att läsa av min egen guldklimp. Men, han är väl för nära mig & jag blir nog lite hemmablind...

Nä, nu ska jag försöka sova bort min förkylning. Glöm inte att lämna en liten kommentar, det är så kul att läsa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

2008-09-08 @ 00:21:55
Postat av: Emelie

Hej hopp!

konstigt att hon ínte har hört av sej.... hade ni bestämt att hon skukke göra det? när skulle hon hört av sej? men va kul att de går bättre med honom nu då så han kanske kan stanna nu då!! :D ha de göttans! saknar er massor! kramar

2008-09-08 @ 00:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0