Åsså va de måndag...

... å helgen har runnit iväg fortare än fortast! I lördags sydde jag gardiner (äntligen) till köket. Har väntat på att de ska gräva färdigt i trädgården så inte fönsterna blir skitiga igen, men det verkar ju aldrig hända... Hoppas ändå att de kommer snart så vi kan få lite ordning & så gräs & sånt innan vintern!

Lördag kväll var det kinamat & kul besök av "Vilda Hilda". Vi drack smultronvin (såklart) & satt o tjatade alldeles för långt in på natten.

Upp i ottan på söndagen & sen for vi iväg till Huskvarna & agilitytävlingen där. Vi var hejarklack åt vara duktiga kursare som startade för första gången. Gick jättebra för alla & ett stort grattis till Susann & Joe som knep en femteplats! Kul värre! Inte utan att vi var väldigt stolta... =)
Efter Huskvarna pep vi in på IKEA o shoppade lite. Mest småprylar men kul & gå där & drömma lite. Var hemma runt sju-snåret tror jag. Tröttare än tröttast somnade jag såklart i soffan, men tog mig faktiskt ut med vovven o dök i säng vid halv tolv...

Idag har jag haft ännu en arbetsdag. Känner mig inte jättemotiverad gentemot företaget, men det är faktiskt jätteskönt att ha kommit igång igen! Nuförtiden chockar jag ju kroppen varje morgon med att cykla till jobbet, tänkte jag skulle överleva det ett tag... Har dessutom sålt min bil, så egentligen har jag ju inget val...

Ikväll har jag gått promenad med Yvonne o vovvarna. Efter det åkte jag o tittade till pappas blommor, då han är i Värmland på obestämd (?) tid.

Dax o duscha, ikväll SKA  jag isäng tidigt!!!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Hon sitter i soffan och kollar på Mannen som talar med hundar. Så inte blir det tidigt i säng idag heller, men somna i soffan är hon duktig på :)

2008-09-08 @ 22:20:22
Postat av: hilda

hehe..nu är lilla felet fixat och en liten ursäkt på sin plats. Nu ska jag i säng för jag har faktiskt tränat idag tjoho. Ska bli spännande att se hur det går med min papegoja imon haha.

sov så gott.

kramar

2008-09-09 @ 21:56:21
URL: http://molnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0