Lite sliten...

...är jag allt idag. Har ju varit i Malmö i helgen med jobbet, på Wallmans salonger. (För er uppmärksamma läsare kan jag bara säga att jag emellanåt får hjärnsläpp & skriver nåt helt felaktigt, typ Mamma Mia...)

Vi åkte igår förmiddag & var framme vi ett-tiden. Checkade in på hotellet, vilka fina sviter vi fick! Hade förväntat mig ett vanligt hotellrum med två sängar & inget mer, men de här rummen var som små lägenheter! Sköna sängar i ena änden & tv-hörna med soffgrupp i andra... Lyxigt värre! Stort badrum med badkar (som jag tyvärr inte hann använda).

Jag, N & J sprang på stan på eftermiddagen & shoppade lite. Tillbaka till hotellet för snabbdusch & förfest. Landade på Wallmans vid halvsju. Där hade vi en skitkul kväll med kanonbra underhållning & massa god mat! Drog hemåt vid ettsnåret men jag & R kunde inte låta bli att trilla in på en rockig bar med liveband som låg i närheten av hotellet. Tog en drink & dansade lite till, var hemma vid två.

Försökte få liv i våra kollegor för vi var sugna på efterfest, men det var lönlöst... Fick bli eftersnack & smultronvin hos R istället. Kröp ner i bingen vid halvfyra... Trött var jag när klockan ringde i morse... Får nog bli en hyfsat tidig kväll i kväll.

I eftermiddag har familjen Ö från V. Frölunda varit här & träffat Harry. Kändes bättre än förväntat. Harry visade både sina bra & dåliga sidor, men de verkade gilla honom ändå. Jättetrevlig familj som gav en bra magkänsla. Lugna & trygga. Precis vad han behöver! Känns ändå helt overkligt att lämna bort honom, skittrist. Han är ju min goding! Men vi får väl se vad de säger efter lite betänketid. Klump i magen.

Melker har varit hos farmor & farfar inatt. B hade killkväll igår. Hade gått jättebra, han har ju inte sovit där innan. När B skulle hämta honom idag ville han inte följa med hem. Han hade fullt upp att leka med sina små kusiner E & W.
Nu badar han för glatta livet, låter blött... =)

Tippade lotto med jobbet igår. Vi fick sex rätt + att vi hade två nummer rätt på joker. Hade vi fått in det sjunde numret hade vi vunnit typ 19 miljoner. VAR. Herregud, har aldrig varit så nära!!! Tänk om! Blir iallafall tillräckligt för att täcka kvällens kostnader. Alltid något. =)

Nu får jag nog laga lite mat som jag kan stoppa i bakfyllemagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du hade kul :) 19 mille...då hade vi ju nästan kunna få ett nytt kök av dig tycker jag. haha

2008-11-23 @ 21:56:39
Postat av: annica

Bara nytt kök? Hade varit lätt fixat! Så j-vla nära... Suck.

2008-11-23 @ 22:35:21
URL: http://tunadal.blogg.se/
Postat av: händer

nice av företaget att bjuda så. Så härligt att komma ut lite. Sjäv sk jag på kurs(privat) till Ronneby på fredag. Spännande..... inte så sugen men då behöver jag det mest.

Blev det jul shopping ? Önskar sig Melker mannen?

Ungarna är lyriska att ni titta förbi, H har redan planerat inga vänner för mannen i hennes liv kommer på besök. Melker mannen.

2008-11-24 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0