En del...

...reaktioner på inlägget  om Halloween... Riktigt kul när det skapar lite debatt så man får se hur uppdaterade en del i ens omgivning är... =) Klart barnen ska få busa lite & de som vill får ju såklart inhandla diverse pynt i form av pumor i alla de slag. MIN poäng med det hela var ju bara att JAG inte fallit för köphetsen vad det gäller just de sakerna. Nog om det!

Helgen har varit lugn. De har äntligen grävt färdigt i trädgården & all dränering som skulle göras är gjord. Skönt! Nu är det bara lite matjord & gräsfrön som ska till, men det blir till våren.

Melker är snorig o hostig & har smittat både B & mig. B har varit hemma från jobbet idag, men så är det ju ofta med män & förkylningar... =) Men han har faktiskt lite feber, så han kan gott ligga på soffan & zappa imorgon med! Känner mig ganska snorig jag också... Fast jag jobbar... ;-)

Vi har köpt ny dator. Med helt andra program. Inte alls olikt Windows, men det skiljer ju lite såklart. Svårast har jag med tangentbordet som är böjt & har olika storlekar på tangenterna. Himla skönt att skriva på, men det går inte titta på det för då blir man lite yr... Jag vänjer mig nog!

Det ena jobbet jag sökt ska inte tillsättas nu. De har fått för lite att göra... Så nu är det bara mitt gamla jobb på jobbet  som hägrar. Hoppas det blir klart snart. Kunde ju vara trevligt att veta vad man ska göra när man kommer till jobbet. Något konkret som sysselsätter mig. Vi har inte heller fullt pådrag just nu, men det verkar vara så överallt...

Idag skippade jag linedansen. Nilla är på  solsemester & jag ska göra ett nytt försök hos kiropraktorn imorgon. Tänkte ta det lite lugnt så han kan behandla mig denna gången. Har gjort lite stabiliteringsövningar & situps ikväll iallafall. Alltid något. Men ont gör det...

Imorgon åker Y & T till Gambia igen. Hade varit skönt med lite värme o sol nu! Fast jag tycker det är skönt här hemma,  friskt i luften. Men det behöver ju inte vara den fukiga kylan som det är...

B:s  pappa har legat på sjukhus i helgen, kom hem idag. Håller tummarna för att han piggar på sig snart!

Funderar mycket på Harry. Ska annonsera ut honom på PRT:s hemsida. Får se om jag hittar någon som känns bra. Även om det funkar ok här hemma, så är vi ju inte helt avslappnade när hund & son är nära varandra. Skulle det hända nåt så händer det ju så fort så det finns ju inte chans att ens hinna reagera... Suck. Han är ju så himla  go' & mysig  & lydig  &... morrig. Hade aldrig ens funderat över att lämna bort honom om det inte varit för Melker. Men en hund är en hund är en hund...

Natti.








Kommentarer
Postat av: Hilda

vilken trevlig och påläst bror du har. Diggar honom fullständigt hehe.

Nu ska vi åka iväg efter att ha pysslat hela dagen med allt. Mitt huvud värker helt fruktansvärt. Min guldfisk har dött och igår fick ja veta andra jobbiga saker..känns som om eländet inte har nån ände..fy säger ja bara..pussa melker o harry från mig..bosse kan du ju alltid ge en kram haha.

kramar

2008-11-06 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0