Överraskad...

blev jag big time idag!!! Fick oväntat, men ack så roligt besök av min älskade vän H & hennes lilla familj. Tack för att ni tittade förbi så jag äntligen fick kika på lillprinsen!
image150
SÖÖÖT!

Det är ju inte varje dag vi ses då de bor i Skåne, men det är faktiskt allför sällan ändå! Hoppas det blir lite oftare i framtiden...

Rörmokaren (konstigt ord) har varit här o satt in de sista elementen i vår lägenhet idag samt ätit (massor) av min kladdkaka. Antar att den var godkänd...

Försökte även gå en promenad i eftermiddags, men det var ju så vansinnigt kallt så det blev bara en kortis. 
Dagen har rusat iväg & jag har inte fått så värst mycket gjort. Melker är i sitt esse mest hela dagarna så jag har fullt upp med att hålla reda på honom... 

Snart dax för sängen då jag ska upp i ottan för att köra till Väckelsång. Ska bli kul & spännande! Lite fler bilder innan jag hoppar i bingen:
           

         Han är så fin vår lilla skatt! (Undrar vart alla hundbilder tog vägen?)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Tusen Tack själv vännen för mysigt fika, god kladdkaka och inte minst för jättefina presenter!! Lillprinsen har redan gosat med filten och vovvsingen ligger bredvid honom i vagnen! Jag har med stolthet visat upp grejerna för syrran och farmor och farfar och min kompis Millan idag (blev en massa besök på en gång här idag, så jag är trööött!). Så snyggt ni hade fått det, man blir sugen på att renovera köket! Och en sån snäll och söt liten gosse ni har, jättekul att träffa er båda.
Massa kramar nu tills nästa gång, Ha det bäst - kram kram. //H

2008-02-16 @ 18:14:25
Postat av: Annica

Kul att han gillade presenterna... Hoppas vi ses snart igen, vila dig nu! Kramelikram.

2008-02-16 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0