Onsdag.

Idag har vi varit hemma & slappat hela dan. Skönt! Lite fika med Matilda & Melwin har det såklart blivit, men fika kan man ju göra i pyamas... :-)

Tog en lite längre sväng med Harry idag, han verkar inte halta längre. Får väl se hur det ser ut ikväll när han vilat en stund...

Melker somnade på mindre än tio minuter idag!!! Skönt om det kan lugna sig med förtvivlan över att ligga själv i sängen... Bosse fick lägga honom ikväll, han kanske är bättre på det än mig..?

Dagen bästa var samtalet jag fick från min goa vän som varit dålig så länge! Helt underbart att höra av henne!!! Hoppas du läser detta tjejen, så du vet (fast det vet du ju) hur glad jag blev... Ibland blir man påmind om hur mycket ens vänner betyder, SÅ TA HAND OM VARANDRA ALLIHOPA!

Dax för en lååång dusch o sen är det sängen som gäller.

Vad vad det som Jack Killian alltid avslutade sina radioprogram med i tv-serien "En röst i natten"? (undrar hur jag kom att tänka på det nu då?!?)


Kommentarer
Postat av: Bror di, den minstaste

This is Jack Killian, the Nighthawk, on KJCM, 98.3, and good night America... wherever you are.

2008-02-07 @ 12:55:17
Postat av: händer

Kom igen nu bönan, dagar blir veckor och snart är det alla hjärtans dag. Skriv lite eller så......

På alla hjärtans dag:
Jag vill ge dig en skön upplevelse ( hoppas jag ).
Om inte i helgen så snart.

Kramar er alla

2008-02-13 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0