Tiden bara går...

... & här händer inte så mycket... Full fart på älsklingsungen, sysselsätter sin arma mamma hela dagarna! Harry har slappnat av lite & jag har börjat aktivera honom lite mer med kul grejer, lite trix å sånt. Har även beställt en bok om freestyle, så snart ska det tränas ordentligt!

Längtar till våren så det blir lite ljusare (vem gör inte det?)! Är trött på denna 8-månadershösten (som en vän till mig sa). Fast idag har det ju varit kanonväder så jag ska väl inte klaga...

I helgen var vi en sväng i V-sång o hämtade ett klädskåp till Melkers rum. Ska bara måla det med. Tack så jättemycket! Fick lite healing med, blev såklart bättre, men skulle behöva det varje dag, typ...

Idag har jag lovat mig själv att börja träna på allvar. Funkar ju inte att gå omkring såhär så jag måste ju göra nåt... Även om det gör ont ont ont för varje j-kla rörelse så kan det ju faktiskt inte bli sämre än vad det är (det är nog faktiskt omöjligt). Ikväll satte jag igång, snart är jag en vältrimmad brutta som kan hitta på massa bus med min son!!! :-D

Igår var Jenny & Emil här. Vi har inte träffats sen innan jul så det var skitkul! När vi varit en sväng på stan så kom Martina & Sigge med. Grabbarna är så vansinnigt gulliga!
image158
Sigge, Melker & Emil

Bardisken är ju färdig med & plåten är också uppe:
image159

Ytterdörrarna är bytta men det är inte riktigt färdigt. Vi ska sätta ekpanel bakom då det är eklister runt rutorna i dörren... Kort kommer när det är klart!

Lite fler foton på gullungen:
       

Å ett på en nytrimmad Harry som försöker få igång husse till att busa:
image163

Kommentarer
Postat av: händer

Tjaba !

Behöver Melker en barnmatta till sitt rum?
Den är korn blå, tror jag det heter. S hade den på sitt rum tidigare.
Nu får du nog uppdatera din vecka på bloggen igen.

2008-03-09 @ 16:09:59
Postat av: Annica

Hej hopp! Kan ju svänga förbi & kolla på den imon efter jag varit i växjö... Hemma då? Ska va där 15.20

2008-03-10 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0