Redan måndag!

Helgen har varit en partyhelg. Bosse var på Whiskeyklubben i fredags (typ herrmiddag där de provar massa dyra, äckliga drycker...).  Å jag själv var på Tigerdansen i lördags... Dansbandstjoa i ishallen här i byn... Hade skitkul & träffade såklart massa gamla ungdomsvänner som man aldrig ser annars.

Kvällen började hos Ingalill där vi var några tjejer som förfestade lite. (klicka på bilderna för större format)

              

               Glada flickor!

Var iallafall jättekul att komma ut lite & partaja! Har redan bokat in nästa års tigerdans, 18 april...

Annars har jag som vanligt fixat lite, klippt ett (av sex) äppelträd, så nu är det bara fem kvar då...

Melker är som vanligt en solstråle! Några bilder på en varm kille:
image183

image184

image185

Var inne på min vän jennys blogg, hon är en riktig pysselmaja & hade scrappat en jättefin LO på oss! Gå gärna dit o kika, för hon är jätteduktig!

Sov sött!



Kommentarer
Postat av: Jenny

PUSS på sötisen!!
Åh vad jag längtar ner till er.
Hoppas det är VÅR då.. för här har vi haft vinter idag (snöslask i massor)

2008-04-09 @ 22:31:57
URL: http://jakobsmamma.blogg.se
Postat av: händer

hallon, ja du man kände en igen folk från förr.
Åldrats men naturligt vis lika " unga" och vackra som en annan.
Mormor skräpte med Melker, å vad han är söt och go, men han börja bli lite tyig, men söt är han.

Kram på er!

2008-04-10 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0