Jag ser det snöar...

...det var ju roligt, HURRA! Hoppas det blir lite av det, så vi kan åka pulka med lilleman!

Det är så skönt att vara ledig! Dock saknar jag vovve enormt... Fast igår var jag ute & gick med I & hennes tre hundar. Långpromenad i skogen, skönt! Stötte på ett par idoga hundvänner som var ute & tränade mitt ute i ingenstans. Tja, vissa är enormt duktiga med sitt hundtränande!

Idag är vi hundvakt åt grannens två Staffetjejer. De är på My Dog i Göteborg så då blev jag den lyckliga som får rasta vovvarna åt dem. Skönt, för som jag tidigare sagt så går jag ju inte ut & går utan anledning...

I eftermiddag ska vi till A & U & fika lite. De väntar smått, så det ska bli kul & titta på den lilla magen!

Ikväll skulle vi egentligen umgåtts med M & B, men deras lille M har hög feber & hosta så vi får väl se. Jag & M kanske går ut & tar en öl istället!

Nä, dax att ta tag i livet.

Kommentarer
Postat av: Marie

Har också sett att det har snöat, dessutom har jag bloggat. Haha!! Kram på sä!!

2009-01-03 @ 16:01:27
Postat av: hilda

ja vet...panik..men kanske imon vore trevligt?är ju ledig tisdag tihi.klart att du måste bli omnämnd :)

kramar

2009-01-04 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0