Sjuk.

Hemma & mår risigt. Snorig som tusan & lite feber & hosta med. Stackars mig...

Igår var jag i Vrigstad & hälsade på hos J & E. Vi ses alldeles för sällan! Var i stallet o kollade på kattungar & katter, fick se hästar & föl & njuta av denna fridfulla idyll. Vet inte vad det är med mig & lantmiljö, men jag njuter alltid & insuper denna lugna atmosfär!

Känns konstigt att vara hemma själv. Melker är på dagis & B på jobbet. Tyst. Det enda jag hör från någon är Harrys högljudda gäspningar, han ligger under täcket & tar sig en rejäl sovmorgon... Ska se om jag inte kan ta mig ut & så han får lätta på trycket lite.

Vi har inget inbokat i helgen. Jätteskönt. Känner för att bara vara. Kurera mig. Mysa med värmeljus. Härligt!

Idag är det underbart höstväder, men kallt om ni frågar mig. Får njuta av solen från insidan. Blir glad ändå.

Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du spelar ju tv-spel o annat väl s

2008-09-12 @ 14:13:43
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Näe, inte speciellt ofta...men ibland så! =)

2008-09-12 @ 17:11:32
URL: http://tunadal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0