Redan onsdag!

Veckorna bara rusar iväg nu när man jobbar! Riktigt, riktigt skönt att ha kommit igång! Uppskattar till&med cykelturen till jobbet på morgonen?!?

Melker är pigg igen & har varit på dagis idag. Verkar som han tycker det är jättekul där! Han får massa beröm för hur snäll & duktig han är. Såklart...

Igår var jag & Nilla på linedance igen. Vet inte vad det är, men jag (vi) tycker det är superduperkul! Är som värsta träningspasset. Riktigt jobbigt, men såå roligt!!! Tror Björn (jobbarkompis, som håller i kursen) tycker det är kul att vi går med, för när jag kom till jobbet idag på morgonen så fick vi varsin skiva med LD-musik. Tror det är den musiken han använder i kursen... Tack & bock!

Idag när jag & familjen var ute på promenad, så träffade vi en kille längre ner på gatan, som har (haft?) en hjärntumör. Han är opererad för andra gången nu & väntar provsvar i dagarna... Beundrar alla människor som kan gå igenom en sådan mardröm som cancer är & ändå vara så positiva! Att se framåt. Vara positiv. Inte älta. Orka vara. Beundransvärt.
Man får lite andra perspektiv på tillvaron...

Idag är jag generös & bjuder på en bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0