Hemma igen...

...med febrig son...Eller idag är han feberfri... Tror det är tänderna som spökar, vi har knappt sovit nåt inatt & det lilla vi sov gjorde vi i soffan... Skönt...

Ute regnar det som vanligt. Känner mig lite låg idag. Beror mest på att jag lagt ut en omplaceringsannons på Harry nu. Känns obeskrivligt trist, men vad har jag för val? Inget. Hoppas på att det finns någon därute som kan tänkas ta hand om honom som känns riktigt, riktigt bra...

Igår var jag i Mullsjö med jobbet hos en kund. Kul med lite omväxling. B var hemma med M då så jag kunde åka. Men det blir dagis imorgon om inget tillstöter. Tänk om han kunde  få vara frisk ett tag nu! Hade varit skönt!

Ikväll är det avslutning på linedansen. Har inte varit där på ett par veckor nu, får väl se om jag hänger med i svängarna...
Nu tror jag minsann att jag ska gå & sluta mina blå en stund. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0