Mycket på g...

Imorgon åker vi iväg till Turkiet för två veckors semester. Ska bli SÅ skönt! Svärfar fyller jämna, så vi är ett helt gäng som åker iväg & firar. Kul!

Annars så är det nog mest Harry som upptar mina tankar i dessa dagar. Han ska flytta. Suck. Funkar inte med Melker. Suck igen. Så j-vla trist, för han är ju som sagt världens mysigaste kille. Men, det är ju inte så mycket att välja på...
Sista tiden har han fått vara i sovrummet när lilleman varit vaken & ute med mig/oss när lilleman sover. Hur jobbigt som helst att hålla dem åtskilda hela tiden. Inte speciellt kul för nån av oss... Men, jag vågar inte chansa längre... En terrier är vansinnigt snabb när den vill det...

Har iallfall hittat en kanonbra tjej (hoppas jag) som vill ta hand om guldklimpen. Vi ska träffas när vi kommer hem, men som det känns nu med telefon & mailkontakt så är hon nog den rätta. Jag har kanske lite höga krav på vem jag kan lämna honom till, men jag tror minsann hon uppfyller alla!

Nu måste jag fortsätta packa!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0